星期六, 2月 28, 2009

痴纏

  哦,老友也讚我美麗,好開心啊,謝謝妳!

  不過,胃痛暫時還在與我「痴纏」不休。

  What you have to attempt--to be yourself. What you have to pray for--to become a mirror in which, according to the degree of purity of heart to be attained, the greatness of life will be reflected. ~ Dag Hammarskjold, Markings, Faber, 1963.

6 則留言:

安雅媽媽 說...

保重哦!!

suayhwa 說...

胃痛没吃药吗?

Unknown 說...

嗯!給人稱讚美麗漂亮始終是有點兒沾沾自喜啊!要按時吃飯呢!!

Mee Ling 說...

安雅媽媽,謝謝,最近的確很「保重」,體重一直下不了,哈。

suayhwa, 啊,我很少吃藥,完全沒有想到吃藥,除非痛到要爬牆壁。

esther, 嗯,因為是老友讚,所以我的感覺不是沾沾自喜,是開心,很開心,非常開心,哈哈。

siewhung 說...

Agreed, remember what Michelle said " she seen like 25 years old".
Ha Ha .....

Mee Ling 說...

siewhung, 是的,我一定不會忘記這句話,哈哈。