星期六, 1月 20, 2007

我愛你;我也愛你

我愛你;我也愛你。
昨天爸爸因心臟痛入了醫院。
我打了好多次好多次電話給他,
最後我鼓起好大勇氣告訴他「我愛你」,
他用興化話回應說「我也是愛你」,
爸的回應讓我一路淚洒街頭。
醫生說爸爸的心臟腫,
其他尚待進一步的檢驗。
現在都由妹妹在醫院陪他。

15 則留言:

匿名 說...

美玲: 我爱你!

匿名 說...

我也爱你。

匿名 說...

要加油!

匿名 說...

要加油! 我也爱你!

匿名 說...

愿健康,平安。

匿名 說...

那是我对家人从未说过的话...

愿早日康复!

匿名 說...

祝伯父早日康复!

匿名 說...

愿美玲爸爸早日康复。
别忘了给我们update美玲爸爸的情况哦。。

匿名 說...

Neither me said this to my family. lll

Wish your dad get well soon.

匿名 說...

美玲,我也爱你。
祝你爸爸早日康复。

yen 說...

Wishing your father a speedy recovery with God's blessing. FYI, free call to house phone is make possible now, just download a software from www.voipstunt.com. Any questions can write to me @ nskmiri@yahoo.com

匿名 說...

Sorry to hear about you father. Hope he gets well soon. And you have to take care too.

Frankly I had never said it (I love you) to my parents until the day my mother was in coma. I finally said it to her, hoping she could hear it.

But to my husband and baby I would at least say it once a day to them.

匿名 說...

“你们祈求,就给你们;寻找,就寻见;叩门,就给你们开门。因为凡祈求的,就得着;寻找的,就寻见;叩门的,就给他开门。”(Matthew 7:7-8)

匿名 說...

祝愿美玲爸爸早日康复。
给美玲大大的支持。

匿名 說...

美玲,
愿上帝亲自看顾和医治您的爸爸,也祈求您的爸爸早日康复。

逸珠